main top

Hogyan épül fel a személyes márka?

2015. október 13. kedd 08:38

Két szót fogok mondani, és lássuk, mi jut róluk eszedbe. „Személyes márka”, illetve „énmárka”.

Tudom, hogy nem hangoznak valami szerényen. Sőt a szürkeséget és az átlagosat kedvelők fülében szinte csúnya szavak. De a valóságban minden beképzeltségtől, hiúságtól és önhittségtől nagyon távol állnak.

A személyes márka építése nem arról szól, hogy a saját személyedet vagy cégedet mások rovására, mindenek fölé helyezve imádd, hanem ellenkezőleg. Ügyfeleid és az ő környezetük, a szélesebb társadalom iránti valós szolgálatkészséged kommunikálásának egyik leghasznosabb és leghitelesebb formája.

Az értékalapú személyes márka

A személyes márka megjelenítése azoknak a valós értékeknek a kommunikációját jelenti, melyek kisebb vagy nagyobb mértékben mindannyiunkban megvannak, túl a szavakon. De közölni is kell őket ahhoz, hogy ezt mások észrevegyék. Mert tudod, mi a valóság. Ma már nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani.

Ha segíteni akarsz ügyfeleidnek, akkor annyira magabiztosnak is kell mutatkoznod, mint amennyire jó vagy, hogy szakértelmeddel és nyugodt önbizalmaddal támogathasd őket, és megoldhasd a problémáikat, mindkettőtök hasznára. Ilyen egyszerű.

Szövegírásblog túl a szavakon

A személyes márka építése nem csak a dizájnból és az új névjegykártya legyártásából áll. A márkáddal egy értékrendszert képviselsz, amivel azonosulni tudnak a rajongóid, vevőid.

Neked mi a fontos? Mi az, amit Te akarsz és tudsz adni a világnak, hogy cserébe még sikeresebb legyél? Ezekből a kérdésből kell kiindulnod, ha személyes márkád építésén töröd a fejed.

Mi magunk, a Szövegírásblog csapata hiszünk a világot megváltoztatni tudó szavakban. Emellett azonban legalább annyira fontosnak tartunk olyan értékeket, amiket szavak nélkül, tettekkel képviselünk.

5 Szövegírásblog-alapérték

Úgy illik, hogy aki a személyes márkához szükséges értékekről beszél, előbb önmagát hozza fel példának, mielőtt más portája előtt söprögetne. Nos, íme:

1. Pozitív és környezettudatos világnézetünk kifejezéseképpen „kizöldítettük” honlapunkat , és imádunk zöld cégekkel dolgozni. Blogunkat nyugodtan böngészheted bármilyen ráérősen, mert nem növeled az elektromos energia előállításából származó széndioxid-kibocsátást.

2. Az „aki ad, az nyer” hozzáállás, a kölcsönösen előnyös, „nyer-nyer” típusú együttműködés elkötelezettjei vagyunk. Ezért lettünk tagjai a Business Network International (BNI) csoportnak. A szervezet azon a bizonyítottan működő elképzelésen alapszik, hogy ha én segítek neked, te is segíteni fogsz majd nekem, és így mindketten csak nyerhetünk.

3. Kreatív emberekként különös értéket tulajdonítunk a boldog gyerekkornak, és mindennél jobban imádjuk hallani a vidám gyerekkacajt. Ezért írjuk az Elevengyerekek blogot , ahol minden héten gyerekprogramokat válogatunk, hogy a rövid együtt töltött idő tartalmasan teljen minden család számára. Mert jobbnak véljük, ha nem tárgyakat, hanem élményeket gyűjtenek a családok, és online kommunikációs specialista létünkre is fontos tartjuk azt, hogy a gyerekek ne csak a monitorról ismerjék meg a világot.

4. Az alkotó életforma nem bohém tobzódás, hanem komoly munka. Ezért is ellenezzük a drogfogyasztást, és aktívan szerepet vállalunk a kábítószer-használat elleni küzdelemben. Ennek jegyében segítjük a Drogmentes Maraton kommunikációját.

5. Teljes meggyőződéssel hiszünk az élethosszig tartó tanulásban. Ezért minden csapattagunk, a bölcsészdoktortól a szoftverguruig, folyamatosan olvas és tanul, és rendszeresen szakmai tréningeken képzi magát, hogy nemzetközi színvonalú felkészüléssel dolgozzék szakterületén.

Mindez személyes márkánk néhány olyan eleme, amire büszkék vagyunk.

Nem csak arculatunk, hanem hivatásunk segíteni neked megtalálni és kommunikálni a benned lakozó értékeket, és felépíteni a saját személyes márkádat.

Szakértői státuszépítő tréningünkön megtudod, milyen fegyvertárat használnak erre a nagyvállalatok.

0 hozzászólás a Hogyan épül fel a személyes márka? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: