main top

Marketingeszközök a Beatlestől

2015. október 27. kedd 09:17

A „legjobbnak” lenni mindig vitatható, szubjektív pozíció. De elsőnek lenni, az elég egyértelmű! Nem kell tovább keresgélned a marketingeszközök között, ha ezt nyújtani tudod. És nem is olyan nehéz, mint gondolnád.

Újdonság alapú marketingeszközök

Lennon, McCartney, Harrison és Ringo. Külön egyik se a világ legjobb gitárosa, dobosa, énekese, dalszerzője. De együtt egy új hangzás kitalálói. Ők voltak a világon az első rockzenekar, ezért máig is őket tartják a legjobbnak.

Mert ahhoz képest, aki első valamiben, mindenki más csak utánzó lehet.

Beatlemánia a marketingben

A marketingeszközök nyelvére is le lehet fordítani a Beatles-tippet.

Három módszert adok át Neked, amivel az elsőbbségedet biztosítani tudod.

  1.  Keress olyan részt a szakterületeden, amiben Te vagy az első!
  2.  Legyen olyan terméked, ami a piacon az első!
  3.  Oldd meg először az ügyfeleid egyik problémát a termékeddel, és ezt kommunikáld minden csatornán (blog, honlap, dizájn, névjegy, közösségi média stb.)!

Marketingeszközök a Beatles kottájából

1. Folyamatos technikai, stílusbeli és kommunikációs újítás
Sokan nem tudják a Beatles-ről, hogy elektronikus eszközöket is használtak a zenében, sőt komolyzenei elemeket is. Az elsők között voltak, akiknek élő koncertjét közvetítette a tévé, így rengeteg emberhez eljutottak szinte „élőben”, meg is találták a sikoltozós kislányok szívét. Később filmeket is forgattak.

2. A bevált receptek megtartása
Háromperces, dallamos refrénnel énekelt szerelmes szám. A világ legjobb találmánya. Mert mi másról szóljon a dal? A hétfői munkanapról? És milyen hosszú legyen? Mint Wagner operái?
Az újítások mellett megtartották, ami működött. Miután tökélyre fejlesztették alapterméküket, a négy liverpooli srác valódi művészetet tudott alkotni. Mert már milliomosként eléggé lazák és elismertek voltak ahhoz, hogy őszintén és közvetlenül hozzászóljanak zenéjükben a hatvanas évek legvitatottabb korkérdéseihez (háború, vallás, drogok).

3. Azzal foglalkoztak, amihez értettek
A kommunikációt és a PR-t rábízták zseniális menedzserükre, Brian Epsteinre. Amikor brit érdemrendet kaptak, azt nyilatkozták, hogy ezt is a menedzser érdemelné. Ők maradhattak hosszú hajú, szókimondó popikonok. Ez így hatékony!

Ha korszerű marketingeszközökre vágysz…

Még számtalan olyan marketingeszközökkel kapcsolatos tipp van, amiért egy fillért sem kell fizetned. Ha eljössz ingyenes előadásomra, mindezeket két óra múlva már használhatod! Jelentkezz a marketingeszközöket tisztázó előadásra itt!

Egy hozzászólás a Marketingeszközök a Beatlestől bejegyzéshez

  • Rónai Balázs szerint,
    2015. október 31. szombat 23:45 időpontban:

    Szép Estét!
    Csupán kérdezni szeretnék, nem hozzászólni.
    Nagyon érdekelne az előadás.
    De vidékről nem egyszerű sokgyerekes családból felugrani Bp.-re párórás előadásra. Az előadásról készül-e hanganyag, amit esetleg el lehet kérni?
    Tisztelettel: Rónai Balázs

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: