main top

Visszautasíthatatlan ajánlat a reklámszövegedben

2015. november 3. kedd 14:02

Visszautasíthatatlan ajánlat a reklámszövegedben
Keresztapa módra

Van egy visszautasíthatatlan ajánlatom számodra…

Mi ez, ha nem a legjobb reklámszöveg? Persze Don Corleone szájából kicsit mást jelentett.
Nagyjából lefordítva: ha életben akar maradni a pofa, akkor jobb lesz, ha nem ellenkezik.

 

A Keresztapa ajánlatait azonnal elfogadták. És mi a helyzet a Te áraiddal? Jól jönne némi segítség, hogy könnyebben emészthetőek legyenek?
Ha sokszor kapod azt a kifogást, hogy „túl drága”, akkor égető szükséged van a következő árképzési módszerekre a reklámszövegben.

Árképzési tippek haladó reklámszövegekhez

Hiábavalók a legszebb szavak is a reklámszövegedben, ha a számok nem stimmelnek. Sokan az árat nézik előbb, aztán a képeket. Ahhoz, hogy egyáltalán szöveget olvassanak, az árak legyenek megfelelők.

5 módszer az ár profi kommunikáláshoz

1. Szabj csomagárat!
Ha részletesen kifejted, hogy ajánlatod mi mindent tartalmaz, akkor az máris jobban látszik az értéke, és így javul az ügyfél által érzékelt ár-érték arány. Pakold a gyakran együtt vásárolt termékeidet vagy szolgáltatásaidat egy szép csomagba, és máris nehezebben összevethető az árad a konkurencia áraival.

2. Bontsd részletekre!
Ha az ár magas, oszd le az árat egy-egy napra, ahogy Friderikusz csinálta a tévében: „Van 28 forintja egy napra?” Emlékszel még erre? Amikor egyben ki kell fizetni egy termék vagy szolgáltatás árát, az lehet, hogy nagy falat, de napi szinten már teljesen normális az ára.

3. Az ár maradjon a végére!
Ha eladni akarsz, ne az árral próbáld az ügyfelet meggyőzni. Mindenre rá lehet fogni, hogy túl drága. Ez az első reakció, ha az ember egy árat lát, mielőtt még az árut megismerte és megkívánta volna. Foglalkozz előbb azzal, hogy ügyfeledet megismerd, és ez alapján vágyat ébressz benne a termékre reklámszövegeddel! Csak a végén mondj árat, amikor már nagyon akarja a terméket, és megértette, hogy miért értékes számára!

4. Hasonlítsd magadat rosszabbakhoz!
A viszonylagosság semmiben sem érvényesül jobban, mint a dolgok értékének megítélésében. Területeden bizonyára Te is ismersz olyan megoldásokat, amik rosszabbak a tiednél, de az áruk nagyságrendileg azonos a tieddel, vagy egyenesen magasabb. Ez lehet a viszonyítási alap, amikor az árat megszabod. Persze, vigyázz, hogy ne merülj bele a konkurencia szidásának mocsarába, az nem elegáns.

5. Többe kerül neki, ha nem veszi meg, ugye?
Erre a gondolatra kell rávezetned az ügyfeledet azzal, hogy kiszámolod neki, mennyibe kerül majd, ha a problémáját nem oldja meg időben azon a módon, amit Te kínálsz. Azaz a termékeddel.

Most már van 5 remek módszered, hogyan kommunikáld az árat a reklámszövegben. De hogyan írd meg a szöveg többi részét?
Tanuld meg az Értékesítési szövegírás tréningen, ahol elsajátíthatod a legjobb reklámszövegek titkait!

0 hozzászólás a Visszautasíthatatlan ajánlat a reklámszövegedben bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: