main top

A „na, és akkor mi van?” teszt a webszövegben

2015. november 10. kedd 12:53

Tulajdonságok és előnyök. Erről a kettőről szoktak szólni a webszövegek. Ha eladnivalód van, a legtöbbekhez hasonlóan alighanem Te is tulajdonságokban gondolkodsz. Ez azonban még véletlenül sem szabad azt jelentse, hogy a szövegednek is erről kellene szólnia.

A legjobb tulajdonságok ugyanis fabatkát sem érnek, ha nem nyilvánulnak meg olyan előnyökben, amelyek megkönnyítik a vásárló életét. Őt ugyanis első fokon egy dolog érdekli, mert emberből faragták: saját maga.

Ezen az egészen természetes emberi „önzésen” keresztül kell tehát megfognod. Az előnyök nyelvén kell beszélned hozzá.

Ha nem tudod, hogyan tedd, elég, ha elképzelsz egy alábbihoz hasonló beszélgetést. Ahhoz, hogy a szöveged igazán jó legyen, nem árt, ha a képzeletbeli beszélgetőtárs minél unottabb.

Hogyan fordítsd le webszövegedet az előnyök nyelvére?


Hogy a „Na és akkor mi van?” tesztet alkalmazd webszövegedre, képzeld el a világ legunottabb vásárlóját.

Például őt:

Te: Itt ez a teló.

Világ Legunottabb Vásárlója (VLV): Na, és akkor mi van?

Te: 10 megapixeles kamerája van és 5 giga memóriája.

VLV: Na, és akkor mi van?

Te: Állati jó fotókat csinálhatsz vele a szombati raliversenyről, és ráfér az összes kép a telefonra. Nem kell fényképezőt vinned, csak a telefont, ami amúgy is a zsebedben lenne.

VLV: Mutasd csak azt a telefont!

Kik írják a legjobb webszöveget?

Függetlenül attól, hogy laikusok vagy képzett profik, a legjobb értékesítési szövegek szerzői azok az emberek, akik elsajátítják a logikáját annak, hogy miként éljék bele magukat az előnyökre kíváncsi vásárló helyzetébe, és ezt a készségüket szervezett keretek között fejlesztik.
Gyere el a tréningemre, és én bebizonyítom neked, hogy Te is tudsz olyan webszöveget írni, mint a legjobban fizetett marketingesek!

0 hozzászólás a A „na, és akkor mi van?” teszt a webszövegben bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: