main top

Reszkess, Zuckerberg?! A közösségi oldalak új királya jöhet

2015. november 17. kedd 08:00

Ha a közösség oldalak királya, a Facebook fél tőle, akkor tuti tud valamit. Mi az?

A Tsū „lelkiismeretes Facebookként” határozza meg magát. Nem csupán egy újabb versenyző a közösségi oldalak között. Egyébként mindent úgy csinál, mint a világhódító FB. De egy dolgot nem. Csak a pénz egytizedét tartja meg magának.

A közösségi oldalak Robin Hoodja

Japán eredetű a név: az egyszerűséget, letisztultságot követő távol-keleti művészetre utal. Ám alapítói az antitröszt-politikával rokonszenvező texasiak, székhelye pedig New Yorkban van. A mosolygós japán jel így kacsint össze a felhasználókkal a logó egyik változatán:

Van is ok a visszakacsintásra. Mert az érdekes tartalmakat megosztó felhasználók többet nyernek rajta, mint tulajdonosai. Méghozzá sokkal többet.

Miből élnek a közösségi oldalak?

A rosszmájúak szerint a FB nem is az emberközi kommunikáció eszköze, hanem egy hatalmas kereskedelmi hirdetőtábla, amely ráadásul „kiárusítja” a felhasználóit.

Az epés megjegyzés arra vonatkozik, hogy a FB (persze névtelenül, tömegesen) megosztja a tőle hirdetést vásárlókkal a felhasználók adatait. Ezért hirdetőként nagyon pontosan lehet célozni, így a reklám hatékonyabb.

A Tsū ugyanígy tesz, mert valamiből élni kell, és a közösségi oldalak piacán ez csak a hirdetők pénze lehet. Szintén „eladja kilóra” az adatokat, de a bevételből csak tizedrészt tart meg. Láss csodát: a többit visszaszolgáltatja azoknak a felhasználóknak, akik valóban érdekes, sokak által megjelenített bejegyzéseket osztanak meg.

Mint a piramisjátékban, de nem fiktív pénzzel. Mert ha a megosztót egy régebbi Tsū-tag hívta meg, akkor ő is kap a pénzből, csökkenő arányban két meghívottig menően.

Mindenki nyer – és Te hogyan nyerhetsz?

Ezáltal nyer a Tsū, mert minőségibb, tehát keresettebb reklámfelületet alakít ki a felhasználók segítségével. És nyernek a felhasználók, mert a reklámhaszon mellett pénz is a zsebükbe vándorolhat.

Egyetlen feltétellel, és ez: a kreativitás. A Tsū a közösségi oldalak között egyedülálló módon szinte kényszerít rá, hogy jobb értékesítési szövegíró legyél, és továbbképezd magad ezen a területen. És ez nem is olyan nagy újdonság a közösségi oldalak világában.

Nincs új a Nap alatt. Minél jobban írsz értékesítési szövegeket, annál gazdagabb leszel.
Itt azt is megtanulhatod, hogyan csináld: 

0 hozzászólás a Reszkess, Zuckerberg?! A közösségi oldalak új királya jöhet bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: