main top

Út a Google csúcsára? Adwords előny az üzleti kommunikációdban

2015. november 24. kedd 11:53

Mi az Adwords? Mire jó és mire nem a Te üzleti kommunikációdban?

Üzleti kommunikáció Adwordsszel

Biztosan Te is rájöttél már, hogy nem elég, ha egy csilli-villi weboldalad van. Magát a weboldalt promózni kell, különben nem vonz elegendő számú látogatót. Más szóval meg kell legyen a „marketing marketingje”. El kell érned, hogy a weboldaladra kattintsanak.

Ezt megteheted keresőoptimalizálással, amiben segít a linképítés. Irányíthatsz forgalmat a weboldaladra a közösségi oldalakról, például a Facebookról. És akkor itt van még az Adwords.

Az Adwords a megoldás

Az Adwords a Google által kifejlesztett kattintás alapú hirdetési rendszer. Kattintás alapú, vagyis csak a kattintásokért kell fizetni. Rendkívüli hatékonyságát egy pofonegyszerű elvnek köszönheti: az Adwords olyan hirdetés, ami nem tűnik hirdetésnek.

Hogyan találkozik a felhasználó a hirdetéssel? A felhasználó rákeres valamire a Google-ban, az Adwords pedig igazodik ehhez a tartalomhoz. A felhasználónak KÉRDÉSE van, az Adwords hirdetés a VÁLASZ. Az Adwords keresési hálózata röviden így működik.

Az Google számos weboldalon megjeleníti az Adwords hirdetéseket. Ha pl. valaki egy applikációkról szóló cikket olvas, akkor az Adwords a cikk környezetében (pl. az oldal szélén) telefonokkal kapcsolatos hirdetéseket jeleníthet meg neki. Ez a hirdetés az Adwords display hálózatához tartozik.

Nem akarok láthatatlan lenni! Segítség!

Mi lesz azokkal, akik nem keresnek rá a Google-ban a termékedre vagy szolgáltatásodra? Számukra továbbra is láthatatlan maradsz?
Ha a legfontosabb kulcsszavaidra felfelé kerekítve is csak hárman keresnek rá naponta, akkor a keresési hálózat nem Neked való.

Ekkor segít a display hálózat, a Google Adwords hirdetési hálózatának egyik alappillére. A display hálózatban (ez hazai szinten több ezer honlap és elhelyezési lehetőség: online játékok, videomegosztók, okostelefon alkalmazások) a hirdetések témától függően jelennek meg. Vagyis a hirdető kulcsszavakat és témákat ad meg, és az Adwords megtalálja azokat az oldalakat, amik relevánsak az adott hirdetési célhoz.

A display hálózaton a hirdetés megjelenítését nem előzi meg keresés, mégis elérhetőek vele a célcsoportod tagjai. Viszlát, láthatatlanság!

Adwordsös üzleti kommunikáció termékpiramissal

De még ezután is van egy külön tippem számodra. Ha azt akarod, hogy az Adwords pénzt hozzon, és ne pénzt vigyen, rendezd kínálatodat termékpiramisba, és csak és kizárólag a piramis alján lévő termékeidet hirdesd. Hallottál már a termékpiramisról? Ha nem, ideje gyorsan utánanézned:
Ha újra akarod gondolni marketingedet, ez a legjobb kiindulópont az üzleti kommunikációd számára

Most, hogy már elolvastad a bevezetőt az Adwords hirdetések világába, valószínűleg úgy érzed, többet akarsz tudni a témáról, igaz? Ha így van, nyomj egy lájkot, hogy tudjuk, érdekel a téma, és folytassuk a haladóknak szóló információkkal egy következő cikkben!

Egy hozzászólás a Út a Google csúcsára? Adwords előny az üzleti kommunikációdban bejegyzéshez

  • szabi szerint,
    2016. május 19. csütörtök 08:11 időpontban:

    erdekel

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: