main top

Pörög az online kommunikációd, mégsem vásárolnak tőled?

2015. december 21. hétfő 16:00

Sokat dolgoztál az elmúlt hónapokban az online kommunikáció terén. Meg is lett az eredménye. A honlapodon tolong a sok ember, ám egy a bökkenő: egyik sem vásárol.

Ne hagyd kárba veszni a munkád! A honlapodon böngésző felhasználók elérhetők! Nyúlj utánuk, és vedd rá őket, hogy nálad vásároljanak!

Online kommunikáció plusz Google Adwords

Mit kell tenned? Használd a Google Adwords által felkínált remarketing eszközt. Ezzel a csodálatos eszközzel sok nézelődőt rábírhatsz arra, hogy megtegyen egy fontos lépést: feliratkozzon a hírleveledre, tanulmányt töltsön le, vagy éppen vásároljon. A potenciális ügyfelekkel újra kapcsolatba léphetsz, egy új üzenettel rábírva őket a vásárlásra.

Hogyan? A remarketing, vagyis a „követős hirdetés” működése egyszerű. Egy kódot helyezel el a weboldaladon, ami megjelöli az összes látogatót, aki a honlapodon járt. Az így létrejött lista igen értékes lesz számodra, hiszen könnyebb meggyőzni azt a látogatót, aki már egyszer járt a weboldaladon, akinél egyszer már sikert arattál az online kommunikációddal. Bizonyára azért járt ott, mert érdekli a céged kínálata vagy valamelyik terméked.

Gondold végig, kit akarsz elérni újra:

  • a weboldalad összes látogatóját?
  • azokat, akik otthagyták a kosarat?
  • azokat, akik már vásároltak valamit?

A remarketing hirdetések szempontjából elsősorban azok az aloldalak fontosak, ahol valamire rá akarjuk venni látogatónkat, szakbarbárul: a konverziós oldalak. Iratkozzon fel a hírlevelünkre, töltsön le egy könyvet, vásároljon.
Ezen oldalak látogatóinak 90-95%-a nem teljesíti a célt…

Remarketing kampánnyal visszacsalogathatod őket. Egy jól célzott ajánlattal, akár személyre szabott üzenettel elérheted, hogy potenciális vásárlóid nálad vásároljanak. Akkor is elérheted a leendő ügyfeleket, amikor ők még csak keresgélnek, tájékozódnak.
Ha már vásároltak nálad, rábírhatod őket, hogy újra vásároljanak. És újra vásároljanak. Meg hogy újra vásároljanak.

Ne feledd, a remarketing is marketing

Fontos, hogy az Adwords remarketing hirdetésed se „mindenkinek”, sőt ne is „bárkinek” szóljon, hanem egy szűkebb célközönségnek. Aki már a honlapodon járt, arról feltételezheted, hogy nem csak eltévedt, hanem érdeklődik is a termékeid iránt. Hozzá már jobban tudsz beszélni, meg tudod szólítani a hirdetés szöveggel.
Az Adwordsben kísérletezhetsz sokféle szöveggel és képpel, akár 100 hirdetést is készíthetsz egy aloldalhoz, és ha figyeled az eredményekkel, látni fogod, melyik a jó irány.

Saját online kommunikációdnak köszönhetően a potenciális vevők népes tábora vesz körül. A remarketing technika egyik hatalmas előnye, hogy listádat bővítheted hasonló érdeklődésű személyekkel. Megtalálod azokat az embereket, akik a honlapod látogatóihoz hasonló jellemzőkkel rendelkeznek.

Arass sikert ismét az online kommunikáció területén

Milyen további célokat tűzhetsz ki a remarketing kampányoddal?

  • ügyfélmegtartás
  • ne legyen több kosárelhagyás
  • márkaismertség elmélyítése
  • a potenciális vevőköröd bővítése

Mivel az online kommunikáció sohasem egyirányú, ezúttal is nagyon fontos, hogy teszteld, mérd és értékeld ki a kampányodat. Hány célteljesülést eredményezett?

Tudsz annál jobbat kívánni, mint újra és újra, költséghatékonyan elérni a célközönségedet? Ha nem, akkor fejleszd kommunikációdat a legújabb online marketing lehetőségeivel!

Segítségre van szükséged az Adwords terén? Kérj személyes tanácsadást, és megbeszéljük a lehetőségeket!

0 hozzászólás a Pörög az online kommunikációd, mégsem vásárolnak tőled? bejegyzéshez

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

A legjobb sémákra épülő szövegírási stratégiák, amiket magyar vállalkozók egy maroknyi csoportja már titokban sikerrel használ...
Értesülj elsőként a szövegírási tippekről - csak add meg a keresznevedet és e-mail címedet és máris alkalmazhatod a titkos technikákat!

Email címed:   Keresztneved: