Pörögjön az üzlet egész évben!

Hogyan tervezd meg céges kommunikációdat, és hogyan legyél a nagybetűs Szakértő vásárlóid szemében?

A gyereknevelésnek van egy alapelve. Így szól:
Ha azt akarod, hogy gyermeked bízzon benned, légy mindig biztos pont az életében!

Az üzletben is pontosan így van.

Potenciális vásárlóidnak ki a biztos pont a problémájuk megoldásához?
Te – vagy a versenytársad?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

  • egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
  • lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
  • hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…

Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Stuart H. Britt amerikai marketingzseni azt mondta:
Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Lépj ki a sötétből!

2015. május 27-én arról tartunk előadást, hogyan építsd fel és tartsd fenn kincset érő szakértői státuszodat, miként nyerd el vásárlóid bizalmát. Miért életbevágóan fontos ez neked?

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani!

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Ízelítő a Szakmai státuszépítő trénig tartalmából:

  • Hogyan készíts hírlevelet, és hogyan ne?
  • A gerillamarketing lehetőségei: maradj rejtve a konkurencia előtt!
  • Mondj búcsút az alkotói válságnak! Tervezd meg kommunikációdat fél évre előre.
  • A média hatalma: a PR cikkekben rejlő elementáris erő…

Te is szeretnél elvitathatatlan státuszt kivívni az iparágadban?

49 féle módszert gyűjtöttem össze hozzá. Az előadás ára 49.000 Ft + áfa, tehát ezt a tudást most 1000 Ft-os darabáron kínálom neked.

Ennyiért a hülyének is megéri.

Igen, a hülyegyerek versenytársaidnak is, akik két éve diplomáztak, és előkelőbb helyet foglalnak ma el a Google találati listáján, mint a Te weblapod.

Nyomd le őket végérvényesen, mert nem elég, ha csak Te tudod, hogy jobb vagy náluk.

Hol lesz a képzés?
Helyszín: Lurdy Ház I. emeletén található 7. számú konferenciaterem
Cím: (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. I. emelet)

Mikor lesz a tréning?
2015.05.27. (szerda) 9-16 óra között

Mit mondanak azok, akik elvégezték a tréninget?

Ha Te is vágysz egy pontról pontra felépített, átlátható kommunikációs stratégiára, itt tudsz jelentkezni!

 

Kategória: | |