Elégedetlen vagy a webszöveged konverziójával?
101 százalékos garanciát vállalunk rá, hogy javítunk rajta, és több ügyfeled lesz!

Ma rengeteg vállalkozás abból él, hogy a weblapja napi 24 órában termeli neki a pénzt. Ezek a cégek egy jó ajánlattal gyűjtik az érdeklődők elérhetőségeit. Adatbázist építenek, és folyamatosan kommunikálnak, számos marketingcsatornát bevetve. Miért? Azért, hogy mesterien megírt értékesítési oldalak segítségével vevőket konvertáljanak a potenciális ügyfelekből.

Ha a Te weblapod nem gyártja folyamatosan az új vevőket, akkor a profitért folytatott harcban önként lemondasz egy gyémántmezőről. Igen, ma már egyre többen tudják, hogy az internetes értékesítés egy gyémántmező.

Az online értékesítés számos iparágban szárnyal, hiszen szoftverekkel mindent mérni lehet a weblapon. Ezt mindenki tudja, aki hallott marketing vagy értékesítés témájú előadást. Statisztikázható, hogy naponta hány látogatója van a honlapunknak, mennyi időt töltenek az oldalunkon, és azt is látjuk, hogy hányan vásárolnak. Akik nem mérik ezeket az adatokat, azoknak a honlapja egy pénzszivattyú, nem pedig egy gyémántbánya. Hogyan is lehetne valaminek az eredményességét javítani, amiről nem tudjuk, hogy mennyi pénzt hoz?

Vannak olyan vállalkozók is, akik mérik ugyan a weblapjuk eredményeit, de nem elégedettek a vásárlások arányával. Ők tudják, hogy mennyi ügyfelet hoz az értékesítési szövegük, azonban szeretnének javítani azon, hogy több ügyfelük legyen.

Az online értékesítés azonban nem való mindenkinek. Ki ne hallott volna megfáradt üzletembereket arról panaszkodni, hogy nem értik az internet világát? Pedig most nincs idő gatyázásra. Ne hagyd, hogy elrobogjon melletted ez a lehetőség, mert pár éven belül visszafordíthatatlanul átrendeződhet a piacod, ha most nem vagy észnél!

Milyen tünetei vannak, ha a cégednek eredményesebb értékesítési szövegre van szüksége?

7 tünet, ha a weblapod sales szövegért kiált:

  1. Elkeserít, hogy a honlapom nem termel elég pénzt.
  2. A vállalkozásom konkurensei bénábbak nálam, mégis több ügyfelet szolgálnak ki az internetről.
  3. A weblapunk nem elég csábító, ezért a marketingesek rengeteget dolgoznak feleslegesen.
  4. Az értékesítőim órákig szenvednek az ajánlatok írásával, mert honlapunk nem támogatja az eladási folyamatokat.
  5. Fut egy offline kampányunk (DM, telesales, újsághirdetés, szórólap), de emögött nincs érkezőoldalunk a honlapon.
  6. Próbáltunk már írni sales oldalt, de olyan rémesen sikerült, hogy még a kollégák sem lájkolják a Facebookon.
  7. A brosiszerű honlapunk alapján egy tucatvállalkozásnak tűnünk, miközben egy tőkeerős, piacvezető vállalat vagyunk.

Hatalmas terhet vettél le rólunk! A határidő előtti hajtásban magunk biztos nem tudtuk volna megírni a kapuoldalakat a kampányhoz. Főleg nem úgy, ahogy Te.
Szóval, szuper voltál!
Rónai Balázs, Abesse Zrt.

Kinek segíthet egy gondosan megírt értékesítési szöveg?

Jól megfogalmazott értékesítési szöveggel azoknak a kiváló cégeknek lehet segíteni, akik a saját szakterületükön zseniálisak, de problémát jelent számukra, hogy miként fogalmazzák meg az erősségeiket.

Ők lézerpontossággal le tudják írni a célpiacukat, azaz tudják, hogy milyen vevőket keresnek. Ismerik a konkurens cégek kínálatát, tudják, hogy nekik mi az erősségük. Büszkék rá, hogy ár-érték arányban az ő termékük a legjobb választás, és meg is tudják indokolni, hogy miért.

Amennyiben egy ilyen cég készít profi értékesítési szöveget, akkor minden esetben megugranak az értékesítési mutatók, azaz: nő az árbevétel. A szuper cégek eladási mutatóit az egekbe repítheti egy gondosan megírt értékesítési szöveg.

Amikor egy középszerű cég próbál egy gyenge termékkel versenyelőnyt szerezni úgy, hogy profi értékesítési szöveget ír, az csak rövid távon hozhat eredményeket. Aki nem térképezte fel a piacát rendesen, sajnos, az halálra van ítélve az internetes versenyben. Az ügyfelek megveszik talán a terméket, de utána mindenhol panaszkodnak, hogy rosszul jártak vele, ez pedig visszaüt. Silány minőségű, túlárazott terméket nem érdemes értékesíteni az interneten.

Neked mennyivel nőne a bevételed, ha 10 százalékkal többen vásárolnának nálad?

Ha ma érkeznek megrendeléseid az internetről, akkor pontosan tudod, mennyi bevételed származik abból, hogy online értékesíted a termékeidet. Vajon mennyivel több pénz jönne a számládra, ha ezt a számot javítani tudnád 10 százalékkal?

Mennyi lenne naponta a plusz bevételed?
1.000 Ft? 10.000 Ft?
Vagy több?

Egy gondolatkísérlet erejéig, kérlek, tekints úgy a honlapodra, mintha ez egy értékesítő kollégád lenne. Ha fejlesztéssel elérhetnéd, hogy az értékesítőd naponta ezer forinttal több bevételt hozzon neked, akkor áldoznál arra, hogy ügyesebb legyen?

Vajon mennyi pénzt kereshet a vállalatodnak a honlapod, amely évente 365 napon keresztül dolgozik, és sosem kér fizetésemelést?

Nyilvánvaló, hogy neked is érdemes koncentrálnod a webszöveged fejlesztésére azért, hogy egy stratégiailag fontos területen lenyomd a versenytársaidat!

Csak olyan eredményeket lehet javítani, amit mérünk

Tudom, hogy a szövegírás nem volt érettségi tétel, ezért, ha még nem szereztél ismereteket az online marketing területéről, akkor szükséged lesz egy kis segítségre. Első körben azt javaslom neked, hogy rendszeresen nézz rá a weblapod látogatottsági statisztikáira. A webprogramozóddal vagy a marketingeseddel hetente nézzétek át az ingyenes Google Analytics szoftver által mutatott adatokat, és vezessétek ezt egy táblázatban.

Ha elégedetlen vagy az értékesítési szöveged eredményeivel, akkor készíttess újabb sales oldalakat, egészen addig, amíg már nem lehet javítani a konverziós számokon.

Amennyiben nehezen statisztikázható az oldal, mert havonta csak pár száz látogató fordul meg rajta, akkor kezdj el Adwords hirdetéseket futtatni, kommunikálj a Facebookon, vagy szervezz keresztmarketing akciókat. Ezek meghozzák majd az eredményt, és látni fogod a bankszámládon, hogy egy gyémántmező feltérképezésébe fekteted az energiádat.

A Te írásodra lecseréltem a szöveget, s hogy dicsekedjek egy kicsit: az elmúlt napokban 50% is volt a konverzió!!!! Az ADWORSD hirdetésedre 320 kattintásból 160 iratkozott fel!!!! A többi napokon is stabilan 20% feletti, holott ez korábban 2-5% volt.
Köszönöm szépen a munkád, biztos, hogy még folytatjuk.
Buzsáki Gábor, Asztropatika

Segítség!

Ki fogja ezt megírni nekem?

Ha a céged marketingesei és értékesítői mindent tudnak a célpiacodról és a termékedről, ennek ellenére még mindig rossz a konverziód, akkor bízd a feladatot külsős szakemberre. Tudod, vannak, akik azt gondolják, hogy egy szövegíró, aki nem ismeri a piacot, az nem tud olyan hatékony értékesítési szöveget írni, mint a cégben dolgozó kolléga. Nos, ez egy tévhit!

Azért szeretek Zsuzsával dolgozni, mert pontosan tudom, hogy amit ő letesz az asztalra, az tuti. A marketingen belül talán a szövegírás területén a legnehezebb dolog megtalálni azt a munkatársat, akivel teljes összhangban, harmóniában tud dolgozni az ember, mert itt rettentő erősen munkál az individuum.
Zsuzsa időt és energiát szán arra, hogy megismerje a vállalkozást, a terméket vagy szolgáltatást és nem utolsósorban a koncepciót, az elképzelést. Így persze aztán könnyű a megrendelő szája íze szerint dolgozni, de meggyőződésem, hogy épp ebben van sikerének titka. Tudja, érti és érzi, hogy én mit szeretnék elérni, és mivel jól ismeri a piacot, ezt a vásárlók nyelvén remekül tudja elmondani nekik.
Zsuzsa pontos, precíz és egyedi – vele dolgozni biztonság.
Kell ennél több?
Nagy Gyöngyi, Naturhome Kft.

Az ügyfeleidet nem ismerjük olyan jól, mint Te, ez biztos. De ezen lehet segíteni. Ha jól feltérképezted már a célcsoportodat, és kitöltöd a kérdőívünket, akkor meg tudjuk őket szólítani az ajánlatoddal.

Hogyan készül az eredményes értékesítési oldal?

Amikor megrendeled a szolgáltatásunkat, és beérkezik az utalásod, akkor küldünk neked egy részletes kérdőívet. Amennyiben alaposan kifejtett válaszokat adsz a kérdőívben feltett kérdéseinkre, akkor már rendelkezünk a szükséges ismerettel, hogy az erősségeidet fel tudjuk vázolni. Mesterien kidolgozott forgatókönyvünk segítségével vonzóvá és kívánatossá tesszük az ajánlatodat, és kihangsúlyozzuk, hogy miben vagy jobb a versenytársaidnál. Megindokoljuk, hogy miért az a legjobb választás, ha tőled rendelnek, és az árat is elfogadtatjuk az olvasókkal, majd rávesszük őket a cselekvésre.

A megrendelésed után elkezdünk dolgozni a projekteden, aminek első lépéseként megadod nekünk a szükséges információt. Ebből sales szövegírónk elkezd dolgozni. Ha igény van rá, akkor a sales szöveget ráigazítjuk egy fontos kulcsszavadra, azaz SEO sales szöveget készítünk neked. A kommunikáció irányát egyeztetjük veled még a végleges szöveg átadása előtt. A megfelelő részeken elhelyezzük a tőled kapott vevővéleményeket. Amennyiben tetszik a stílus, akkor befejezzük a szöveget, és lektoráljuk. Ez a folyamat általában harminc napot vesz igénybe.

Néhány éve kiadtunk egy könyvet, ami a gyereknevelésről szólt. Igazán tartalmas, érdekes könyv, de sajnos nem fogyott olyan ütemben, ahogy terveztem. Egy évvel ezelőtt megkértem Langmár Zsuzsát, hogy írjon a könyvről egy ajánló szöveget, mert még kb. 2 raklapnyi könyv volt eladatlan. Zsuzsa a vállalt határidőre megírta a szöveget, amit keresztmarketing partnerek segítségével küldtünk el. Azonnal megindult a könyvek iránt az érdeklődés, és már régen elfogyott a mozdíthatatlannak tűnő készlet.
Azóta több szöveg megírásával is megbíztam, melyek hasonló sikereket hoztak.
Kása Béla, Z-press Kft.

Nekem is kell profi értékesítési oldal!
Mennyibe kerül?

Sales szöveget oldalanként harmincezer forintért írunk. Egy mérnökien megtervezett értékesítési oldal minimum 2 A/4 oldal terjedelmű. Kétoldalas értékesítési szöveg írását nettó 60e Ft áron vállaljuk, harminc napos határidővel.

60e Ft

Bátran nézz szét az ismeretségi körödben vagy a neten, biztos lehetsz benne, hogy nem találsz még egy ilyen ajánlatot. Olcsóbbat és gyorsabbat esetleg, de ha neked a kiváló minőség kell, akkor ne menj tovább! A piacon egyedülálló módon írunk SEO sales oldalakat (keresőoptimalizált értékesítési oldalakat) ezzel a módszerrel. A mi szolgáltatásunkhoz fogható eredményeket és referenciákat nem találsz egyetlen versenytársunknál sem. És azt még nem is mondtam, hogy mi garanciát vállalunk a munkánkra…

Ezek megőrültek?
101%-os pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben nem vagy teljesen elégedett a szolgáltatásunkkal, azaz a konverziód nem lesz mérhetően jobb az új szöveg hatására, akkor 101 százalékot utalunk neked vissza. Igen, jól látod! A piacon egyedülálló módon 101 százalékos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a munkánkra.

Ne aggódj, nem őrültünk meg. A számok minket igazolnak, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a Te szolgáltatásodból is többet lehet eladni egy jó értékesítési oldallal.

Nyilván megérted, hogy ez nem orosz rulett, ami bemondásos alapon megy. Természetesen csak akkor tudjuk vállalni a 101%-os pénzvisszafizetési garanciát, ha dokumentált tényekkel tudod alátámasztani az aktuális konverziós adataidat. Akkor viszont biztos lehetsz benne, hogy javítani fogunk az általad mért eredményeken.

Mi a helyzet akkor, ha nincsenek dokumentált statisztikáid?
A feladatot ebben az esetben is el tudjuk vállalni, hiszen igény esetén webprogramozást is vállalunk. Külön díjért kollégáink abban is tudnak segíteni, hogy a jövőben már mérhesd az oldalad látogatottsági adatait.

Zéró kockázat,
maximális nyereség

Mit veszíthetsz?
A legjobb, ami történhet, hogy a weblapodon keresztül több látogató válik vásárlóvá, ezért jelentősen nő a profitod. A legrosszabb esetben befektetsz hatvanezer forintot, mi pedig visszautaljuk ennek a százegy százalékát, mert annyira jó a jelenlegi értékesítési szöveged, hogy még mi sem tudunk javítani rajta.

Ne mondd nekem, hogy találsz máshol ennél nagyvonalúbb ajánlatot!

Mire vársz még?
Rendeld meg most a profi értékesítési szöveget!

Kategória: | |