Top kommunikációs tippek tréning 2016.01.20.

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani.

Milyen kommunikációs stratégiának köszönhető, hogy a piacvezető vállalatok folyamatosan építik a szakértői státuszukat?

Lesd el a kipróbált kommunikációs trükköket a sikeres cégektől!

A bevételnövelő szakértői státuszépítéshez jól átgondolt online kommunikációra van szükség. Ennek három alappillére: a marketing, az értékesítés és a keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization). Egyre több cég felismeri, hogy muszáj kommunikálni, hiszen az ismert marketinges és értékesítési szakemberektől ezt olvassák mindenütt. Ez örömteli, hiszen ennek hatására rengeteg cég túlszárnyalja a korábbi években elért eredményeit. Szinte minden iparágban már blogolnak és hírleveleznek a legismertebb cégek, jelen vannak a közösségi médiában, és fizetett hirdetéseket futtatnak.

A felsőoktatás ontja a friss diplomás marketingeseket és közgazdászokat, akik megtanulták, hogy kommunikálni és reklámozni kell, ha bevételt akarunk. A marketing- és értékesítési stratégiához hangolt üzleti kommunikáció azonban még gyerekcipőben jár Magyarországon.

Vajon a piacvezetők mit csinálnak másként? 
Kukkants be a függöny mögé!

Ők már felismerték, hogy reklámkampányokra nem évente egyszer van szükség, amikor kiküldjük a karácsonyi üdvözlőlapokat. Az üzenetünket egész évben hallhatóvá és láthatóvá kell tennünk, ha szem előtt akarunk lenni.

 Ide kattints a részletekért és a legközelebbi időpontért!

 Szakértői státuszépítő tréning 2016.01.26.

Pörögjön az üzlet egész évben!

Hogyan tervezd meg céges kommunikációdat, és hogyan legyél a nagybetűs Szakértő vásárlóid szemében?

A gyereknevelésnek van egy alapelve. Így szól:
Ha azt akarod, hogy gyermeked bízzon benned, légy mindig biztos pont az életében!

Az üzletben is pontosan így van.

Potenciális vásárlóidnak ki a biztos pont a problémájuk megoldásához?
Te – vagy a versenytársad?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…
Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Ide kattints a részletekért és a legközelebbi időpontért!

Letisztult üzenet tréning 2016.02.25.

Mi a titkuk azoknak a cégeknek, akik kirobbanó eredményeket érnek el az online kommunikációjukkal?

A sikeres vezetők tudják, hogy az online kommunikáció akkor hozza a legjobb eredményt, ha támogatja a marketing- és az értékesítési célokat. Folyamatos kommunikációval Te is elérheted, hogy a blogkommunikációdnak, hírlevelednek köszönhetően mindig legyenek forró jelöltjeid, tehát potenciális vásárlóid. Jól megírt értékesítési szövegekkel, sales oldalakkal pedig lezárod ezeket a jelölteket, vagy (prémiumtermékek esetén) előkészíted az értékesítőid munkáját. Ilyen háttértámogatással ők könnyebben és gyorsabban kötnek üzletet, és így több bevételed lesz. Ráadásul, ha mindezt tudatosan építed fel, akkor a Google találati listáján is előrekerülhetsz…

Olyan ez, mint az autóvezetés. Ott is megvannak az alaplépések, amit érdemes betartani. Először megtanultad az alapszabályokat, a KRESZ-t. Amikor ebből levizsgáztál, akkor odaengedtek a kormányhoz, és elkezdtél vezetni. Ha már le tudtál parkolni anélkül, hogy vér folyt volna, akkor mehettél ki a forgalomba.
Nem ész nélkül, össze-vissza ugráltak a lépések között, hanem egymásra épültek ezek a folyamatok.

Az online kommunikációnak ugyanígy megvannak az alaplépései. Ha ezeket felfedezed, akkor Te is piacvezetővé válhatsz az iparágadban.

Ide kattints a részletekért és a legközelebbi időpontért!

Kategória: | |