Van egy csodaszép weboldalad, a látogatók mégis messziről elkerülnek?

Hányadik helyezett honlapod a Google-ben a fő kulcsszavadra?

A Google egyeduralma egyértelmű a keresők harcában, így nem titok, hogy ma már szinte mindenki a legnagyobb kereső segítségével találja meg a kívánt terméket, szolgáltatást, információt.

Szerinted mekkora az esélye  a sikerre annak a vállalkozónak, akinek csak a 10. oldalon szerepel honlapja? Igen, a rosszul optimalizált oldalak esélye majdnem egyenlő a nullával, hiszen ők a keresőből gyakorlatilag nem kapnak látogatókat.
Ha szeretnéd, hogy célpiacod téged találjon meg, ne versenytársaidat, akkor el kell érned, hogy weboldalad előkelő helyen szerepeljen a keresőkben.

Ha nem csak megjelenni szeretnél az interneten, hanem vásárlókat is, azonnal el kell kezdened keresőoptimalizálni weboldaladat. Ez egy összetett folyamat, melynek minden eleme rendkívüli fontossággal bír.

A három legfontosabb sikertényező :

  • friss, egyedi, kulcsszóra optimalizált tartalom
  • megfelelő mennyiségű és minőségű bejövő link
  • forgalom, azaz látogatók az oldalon

Felfoghatjuk weboldalad sikerét ennek a három tényezőnek a szorzataként. Ahogy a matekórán megtanultad, ha a szorzat bármely tényezője nulla, akkor a végeredmény csakis nulla lehet. Tehát mind a három tényezőre oda kel figyelned.

Sikered érdekében kidolgoztunk egy szolgáltatás-csomagot, mellyel mindhárom kulcsfontosságú tényezőt kipipálhatod.

SEO csomag – csodafegyver konkurenseid ellen

A SEO csomag a következőket tartalmazza:

Rendszeresen megjelenő, kulcsszavakra optimalizált tartalmak
A keresőmotorok algoritmusának működési elve  állandóan változik, ezért mindig van olyan terület, ami ismeretlen, azonban a kutatások azt bizonyítják, hogy a releváns, informatív, és egyedi tartalom fontos tényező a rangsorolási folyamat során.

A friss tartalmakat nem csupán a keresők “hálálják meg”, hanem látogatóid is.

Linkstratégia: az oldalakra mutató “minőségi” linkek számának növelése
Weboldalad keresőkben elért pozíciójára az oldalra mutató hivatkozásoknak is fontos szerepe van. Fontos, hogy nem csak az számít, hány link mutat honlapodra, hanem az is, milyen oldalakról hivatkoznak az oldaladra.
Érdekes megfigyelés, hogy a keresők azt is nézik, milyen ütemben, mennyire rendszeresen, folyamatosan növekszik a linkek száma.

Fizetett hirdetés – Google Adwords kampány
Ha a terméked vagy szolgáltatásod piaca túlzsúfolt és sok erős konkurensed van, előfordulhat, hogy a keresőoptimalizálás önmagában nem elegendő számodra, ugyanis túl sokára érkezik az eredmény.
Ebben az esetben érdemes a látogatottságnövelést más módon is végezni. Ennek költséghatékony módja a fizetett online hirdetések alkalmazása.

Az Adwords fiókodat, a WordPress (vagy más) blogodat és a linképítést is mi intézzük,
nem kell ezer céggel vesződnöd, mindent menedzselünk mi.

Hogyan néz ki a SEO pakk a gyakorlatban?

4 db SEO cikk (heti 1) 120 ezer Ft
Adwords fiók kezelése 20 kulcsszóra 25 ezer Ft
50 db bejövő link 15 ezer Ft

A csomag összértéke tehát nettó 150 ezer Ft.

Hosszú távú partnereinknek egy éves előfizetés esetén havonta nettó 100 ezer Ft-ért biztosítjuk a SEO pakkot.

Kérlek ezt a csomagot csak akkor válaszd, ha legalább 30e Ft-ot tudsz Adwords hirdetésre szánni (amit  a Google-nek fizetsz), hiszen akkor hozza meg gyorsan a befektetett pénzedet.

Kategória: | |